• Acusticat

Dilema D06: Neuromàrqueting acústic

Actualizado: 4 may

Subtítol: Com el nostre cervell interpreta l’acústica? Gestionat per: Ajuntament de Sabadell Coordinació: Jaume Enciso - Ajuntament de Sabadell, jenciso@ajsabadell.cat


Abstract:

El repte respondrà des de la vessant pràctica, a partir de casos i estudis sobre com el neuromàrqueting acústic condiciona el comportament personal en diversos entorns i situacions específiques.


Descripció: El repte respondrà des de la vessant pràctica, a partir de casos i estudis sobre com el neuromàrqueting acústic condiciona el comportament personal en diversos entorns i situacions específiques. Comptarem amb diferents visions escalables a càrrec de professionals de diverses disciplines:

Albert Pàmies, conferenciant expert en el funcionament del cervell explicarà com funciona el cervell, quines son les diferències entre el cervell reptilià, l’emocional i el racional i podria explicar fins i tot els estímuls que afecten i reaccionen al cervell reptilià ( un dels veritables decisors).

Albert Vinyals, psicòleg expert en neuromàrqueting, situarà des de la psicologia del consumidor com processem el so i per què la música és tan potent per atraure a la gent, essent l’ l'activitat que més àrees del cervell activa, acompanyat d’estudis de neuromàrqueting específics.


Maria Fitó, productora publicitària, docent i investigadora en el camp del Branded Content Sonor, ens parlarà del poder persuasiu de les tècniques d'immersió sonora en l'àmbit publicitari i com les marques en poden treure profit. Ho farà tenint com a referència 'Sonidos que nos transforman', un projecte pioner de podcast immersiu que ha creat i dirigit.

Per últim, Oscar Peón, consultor i formador especialitzat en vendes i experiència de client, presentarà resultats específics d’estudis basats en neurociència i psicologia cognitiva aplicada sobre continguts musicals. [ampliar un parell de línies més].

Etiquetes: Neuromàrqueting, psicologia, immersió sonora.


145 visualizaciones0 comentarios