Gestionat per: Universitat Oberta de Catalunya
Coordinació: Sílvia Sivera - Universitat Oberta de Catalunya. ssivera@uoc.edu Abstract: La construcció acústica d’una marca o servei no és producte d’una inspiració puntual sinó d’un treball estratègic planificat i dissenyat des del minut zero de concepció d’un nou servei o producte: l’audiobrànding. Com podem incorporar-ho a la nostra estratègia professional i com impacta en els serveis que oferim?
VÍDEO DEL DILEMA:
TAULA RODONA AMB: Sílvia Sivera i Bello. Directora del Màster universitari Estratègia i
Creativitat en Publicitat (UOC)
Carlos Puig Falcó. Vicepresident Aebrand, CEO Branward
Xavi Fisa. Director de Lavinia Voice
Ramon Vives Xiol. Director de Sixième Son a Espanya
A qui va dirigit?: Col·lectius professionals, consultors, ciutadania, tots els públics...
Descripció del DILEMA
Actualment, en un món on la comunicació audiovisual ens acompanya sempre a través de múltiples dispositius, el so és l’element més constant i subtil a l’hora de fer-nos presents. La construcció acústica d’una marca no és producte d’una inspiració puntual sinó d’un treball estratègic planificat i dissenyat des del minut zero de concepció d’un nou servei o producte.
Aquest procés requereix un procediment de diagnosi, anàlisi multisectorial i multipart i de disseny i definició de la marca, que es pot traduir en diverses músiques, veus, efectes sonors i paràmetres de tractament del so, coherents amb la resta d’estratègia comunicativa cap a l’usuari, sempre sent capaços d’associar la nostra marca unívocament.
Com podem incorporar-ho a la nostra estratègia professional i com impacta en els serveis que oferim?
El disseny d’un hospital, una escola o un nou producte o servei haurien d’incorporar les corresponents capes de treball acústiques per assegurar una correcta integració, mercantilització i correcta interacció amb l’usuari final i l’entorn.
Etiquetes: Branding sonor; marques;
Comments